maandag 11 juni 2012

Tilda in Key Largo

Zo, mijn foto's zijn weer terug. Jammer genoeg weet ik niet precies wat er aan de hand was, blijkbaar was er iets mis met de link naar het Picasa album waar alle blogfoto's in staan. Uiteindelijk heb ik alle foto's één voor één weer toe moeten voegen, gelukkig blog ik nog niet zo heel lang...;-).

Op mijn kaartje van vandaag staat Tilda in Key Largo. Echt een vrolijk en zomers afdrukje. Ik heb haar weer gekleurd met Derwent. Het papier komt uit een blokje van Boekenvoordeel, net als het kraft. Ik heb wat jute band, een bloemen en takjes Creatable, een charm, wat touw, schelpjes en wat plakparels gebruikt. De randjes zijn gestikt met 2 draadjes borduurgaren. Nu maar hopen dat het weer zich aanpast aan het kaartje, wat een regen!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenges van:
Krea 'Teja' Challenge 9: Zon, Zee en Strand

2 opmerkingen:

Corrie zei

Ik ben blij voor je dat het weer goed is gekomen met je blog, het zou wat zijn als je alles kwijt was. Deze kaart is weer een plaatje lieve kleurtjes groetjes Corrie

Marijke zei

Heerlijk zomers kaartje, dat kunnen we hier in Nederland op dit moment niet zeggen. Leuk de kleine bedeltjes erbij.

Groetjes, Marijke en Chantal