woensdag 13 juni 2012

Cupcake Tilda

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met het patroon van het Duo Challenge blog. Wat een leuke cupcake, hè? Ik heb donkerbruin cardstock gebruikt en designpapier uit een pakket van Making Memories, dat ik vorig jaar op het Boekenfestijn heb gekocht. Het afdrukje 'Tilda with balloon' heb ik weer gekleurd met Derwent. Een stukje touw met wat parelpins en plakparels maken het kaartje af.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenges van:
Duo Challenge #17: Cupcake
Addicted to Stamps: One or more pins
TOMIC #53: Anything goes

6 opmerkingen:

Corrie zei

ik vind het een schatje de cupcake kaart Annelies de kleuren zijn ook mooi bij elkaar en je stempeltje heb je prachtig gekleurd hoor!!!! groetjes Corrie

Marijke zei

wat een leuk en lekker kaartje. Mooi zo'n groot model cupcake!

Groetjes, Marijke en Chantal

femke zei

heey annelies,

die candydots kocht ik bij de webwinkel van hobbystempels en deze bestaat helaas niet meer. de dots zijn van het merk pebbles ink maar heb nog geen nieuwe "web"winkel gevonden waar ze die verkopen.

groetjes femke

arjette zei

Dat ziet er hartstikke leuk uit!!! Bedankt voor het meedoen bij ATSC!!

gr. arjette.

Mandy zei

Gorgeous card Annelies, fab design and so cute :)
Thanks for joining us at Addicted To Stamps
hugs Mandy xx

Kianel zei

Gorgeous cake, yummy!
Thanks for joining us over at TOMIC!
Good luck!
Love, Kianel.